טיפים לעיצוב גינה יוקרתית

עיצוב הגינה הינו פרויקט המצריך תכנון ויצירתיות. כולנו רוצים בית יפה ומעוצב אך כשהדבר מגיע לגינה רבים מבצעים טעויות עקב חוסר תכנון מקצועי.

כיום מקובל לשלב דק מיוחד עם צמחיה ודשה בכדי להשרות אווירה כפרית ונעימה בגינה תוך שילוב בין צמחים אשר פורחים במהלך כל השנה ושביל אבנים מיוחד ופינת ישיבה מעוצבת ומאובזרת כראוי.

מעצבי פנים רבים כיום משקיעים מאמץ רק בתכנון הגינה בכדי שיהיה אזור נעים לאירוח ולישיבה במהלך כל ימות השנה.

מספר טיפים לעיצוב הגינה:

  1. תחילה מדידת הגינה והשטח על מנת לתכנן בצורה מדויקת כיצד למקם את פינת הישיבה, הבריכה או ג’קוזי, ועוד…
  2. בחירת סוגי הצמחים לגינה בהתאם לצרכים. במידה ואתם מעוניינים  ליצור הפרדה בין הגינה לרכוב או לכביש הסמוך לבית מומלץ לשלב עצי פרי ושיחים אשר צומחים לגובה ומספקים הצללה והפרדה ובכך ליצור פרטיות ואינטימיות בגינה ובבית.
  3. הצללת הגינה חשוב מאוד להתקין פתרון הצללה לגינה בכדי לאפשר שימוש בה הן בקיץ בזמן שחם והם בחורף כך שגם כשירד גם הגינה תהייה בשימוש.
    כיום ניתן למצוא מגוון גדול של מוצרי הצללה, לגינות גדולות בדרך כלל מומלץ להתקין פרגולה מעץ או אלומיניום זה הוא פתרון הצללה קבוע אשר מספק הגנה בכל ימות השנה ועמיד מפני כל תנאי מזג אוויר. פתרון נוסף הוא סוככים קבועים או חשמליים, סוכך קבוע הוא סוככך אשר עשוי מברזנט ואלומיניום הברזנט מספק הגנה מפני קרני השמש במהלך הקיץ והגנה מושלמת בחורף מפני הגשם. כיום ניתן למצוא סוככים איכותיים ומעוצבים המשתלבים יפה בעיצוב הגינה.
  4. טיפ אחרון לאחר בחירת הצמחייה החלטה על סגנון הגינה הרצוי ובחירת סוג ההצללה אנו מתמקדים בריהוט הגינה. מומלץ לאבזר את הגינה ברהיטי מתכת וזכוכית מעוצבים שכן מתחת אינה סופגת לחות, רטיבות ואינה מצריכה תחזוקה מיוחדת בניגוד לריהוט עץ.

כיום חנויות רבות משווקות רהיטים מעוצבים ומיוחדים אשר משתלבים יפה ומוסיפים עיצוב יוקרתי.

אין גינות יוקרתיות ללא בריכת שחייה תחום בריכות השחייה מתחלק לשני סוגים בריכות מובנות אשר בנויות בקרקע ומצריכות תכנון מוקפד של חברה הנדסית לבניית בריכות זהו פרויקט אשר חשוב לבצע על ידי חברות אמינות ומקצועיות שעומדות בכל התקנים והסטנדרטים הנהוגים בתחום.
וסוג שני הוא בריכות אינטקס אשר מסופקות קומפלט ומורכבות על השטח. בריכות אלו ניתנות להרכבה עצמית אך מומלץ להיעזר בבעל מקצוע אשר מיומן שיכול לספק גם פתרונות ולתור תקלות שיכולות לצוץ בדרך.

Selected Grid Layout is not found. Check the element settings.

מאמרים קשורים

היתרונות של רצפה הידראולית מתרוממת בבריכת שחיה
הקמת גינה יוקרתית באמצעות בניית ג’קוזי ובריכה לחצר
תפריט