היתרונות של רצפה הידראולית מתרוממת בבריכת שחיה

רצפה הידראולית מתרוממת היא מוצר טכנולוגי מתקדם שיכול לאפשר ליהנות מבריכת שחיית מתקדמת מאוד בבית שלנו. מוצר זה הוא למעשה כיסוי לבריכת השחייה שלנו. מוצר זה מאפשר לנו לכסות את הבריכה הביתית שלנו כאשר אנחנו לא משתמשים בה. השקעה במוצר זה יכולה לאפשר לנו ליהנות מבריכה יוקרתית יותר ונוחה ובטוחה יותר לשימוש.

בריכה נעלמת – מה זה בעצם?

בריכה נעלמת היא למעשה שם כולל למגוון רחב מאוד של סוגים שונים של רצפות נעות לבריכות אשר מיוצרות על ידי חברת אגור הנדסה. החברה מציעה לכל לקוח שלה רצפה נעה מותאמת אישית לתנאים בשטח ולמאפיינים האדריכליים המיוחדים של המבנה בו הבריכה ממוקמת. הרצפה עצמה עשויה ממגוון חומרים כאשר חומר הגלם המרכזי שממנו היא בנויה הוא פלדה בלתי מחלידה אשר עמידה בפני חלודה ומשמשת כמבנה חזק מאוד ועמיד בפני חומרים כימיים שונים המצויים במימי הבריכה, לאורך תקופה ארוכה מאוד של עשרות שנים.

רצפה הידראולית מתרוממת – יתרונות עיצוביים

לרצפה מסוג זה יש הרבה מאוד יתרונות עיצוביים. המראה של רצפה זו הוא מאוד אסתטי ומאוד ויפה. הרצפה יכולה לאפשר ליהנות ממראה חצר איכותי יותר. הרצפה מאפשרת לנו ליהנות לפי הצורך והחשק שלנו מחצר שיש בה בריכה או מחצר שיש בה משטח למשחק – והכול בעזרת לחיצת כפתור אחת.

על עיצוב מתקדם של בריכת שחיה – חברת אגור טכנולוגיות

חברת אגור מפעלות הנדסה הינה חברת הנדסה מתקדמת, המעסיקה מגוון רחב של מהנדסים מומחים, ומציעה מגוון שירותים כאשר אחד מהם מהווה פתרון יצירתי וייחודי מאוד בתחום של בטיחות בריכות שחייה ועיצוב של בריכות. הפתרון מבוסס על תחום ההידראוליקה הפועלת עם מים כנוזל עבודה, והמוצר הוא רצפה הידראולית.

רצפה מתרוממת – חידוש טכנולוגי מתקדם

החידוש הטכנולוגי של הרצפה המתרוממת בא לידי ביטוי גם בעיצוב החיצוני וגם בעיצוב הפנימי של הבריכה. חידוש זה יכול לאפשר לכל לקוח להתאים באופן אישי את מראה הבריכה לטעם האישי שלו. ניתן לעשות שימוש בעיצוב הרצפה המתרוממת והחיפוי שלה בחומרים שונים כמו עץ, זכוכית, פסיפס, קרמיקה, אריחי אבן ועוד… . העיצוב עצמו מאד יצירתי ועושה שימוש במשאבות ובוכנות הידראוליות על בסיס מים כנוזל עבודה, ובשלדת פלדה בלתי מחלידה אשר מעניקים לרצפה המתרוממת חוזק, עמידות, ויכולת להחזיק מעמד שנים רבות – דבר אשר הופך את המוצר לאמין יותר. השימוש בהידרואליקה מתקדמת ומודרנית על בסיס מים ולא על שמן, אשר לה יתרונות רבים על פני הידרואליקה פשוטה שחשופה מאוד לנזקי וכתמי שמן במימי הבריכה.

רצפה הידראולית מתרוממת – יתרונות של בריכה מסוג זה בבתים שיש בהם ילדים קטנים

רצפה הידראולית מתרוממת היא בעלת יתרונות רבים. כאשר ישנם ילדים קטנים בבית – כדאי לבחור במערכת רצפה מתרומת כזו. רצפה הידראולית כזו תסייע לנו לישון בראש שקט ולהיות בטוחים כי הילדים שלנו לא ירוצו לבד לבריכה ללא השגחה ויסתכנו בסכנת טביעה. באמצעות הרצפה המתרוממת המיוחדת הזאת אנחנו יכולים לנעול את הבריכה עם רצפה במצב עליון – ולא לאפשר לילדים להשתמש בה ללא אישור או פיקוח של אדם מבוגר.

Selected Grid Layout is not found. Check the element settings.

מאמרים קשורים

בריכה נעלמת
טיפים לעיצוב גינה יוקרתית
תפריט