עיצוב בריכות שחיה בגינה

בריכת שחיה בגינה היא דבר שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו להתקין ואין ספק שהבריכה משפרת פלאים את איכות החיים של מי שיש לו כזאת. לא מדובר בהחלטה שמקבלים כלאחר יד אלא צריך להקדיש הרבה מחשבה לבחינת פרטים לפני שמחליטים על התקנה של בריכה. ברגע שהתקבלה ההחלטה שבריכה תהיה מתאימה ומחליטים לעשות את זה צריך לבחור מבין סוגים שונים של בריכות והחל משלב זה צריך להיעזר באיש מקצוע שיוכל לסייע ולייעץ איך למצוא את הבריכה המתאימה ביותר.

עיצוב הבריכה צריכה להתבצע ביחד עם עיצוב הגינה, הריצוף המתאים למרפסת וגם תוך כדי התאמת פתרון ההצללה המתאים ביותר. כאשר מחליטים להתקין ולעצב בריכת שחיה בגינה צריך לחשוב איזה סוג של רצפה תקיף את הבריכה ואיך להתגונן מפני קרני השמש. פרגולות עץ עשויות להיות מתאימות מאד גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה פרקטית. כאשר ייבחר סוג עץ הפרגולה שלא יינזק אם בטעות יירטב ממי הבריכה הכי שפרגולת העץ ביחד עם הבריכה יכולות ליצור ביחד גינה מעוצבת ויפה מאד.

מה צריך כדי לעצב בריכת שחיה בגינה?

מי שמעוניין לעצב ולהתקין בריכת שחיה בגינה צריך לדעת שלא מדובר אך ורק בבריכה עצמה. צריך לבדוק האם המידות של הגינה מתרימה לבריכה, האם אפשר יהיה לקבל אתה עומק הרצוי, היכן תהיה מותקנת מערכת הסינון ואוורור המים וגם יש לא מעט דברים לדעת בנוגע למערכות סינון, טיהור וניקוי המים. בנוסף מומלץ לרכוש אביזרים שונים כמו כיסוי לבריכה או רשת ללכידת חרקים שנפלו למים או עלים. ישנו גודל מסוים של בריכה שכדי להקים בריכה בגודל זה יש לקבל את אישור הרשות המקומית.

מלבד עיצוב הבריכה עצמה צריך לחשוב על גדר שתקיף את הבריכה או אמצעי אחר שימנע מאנשים להיכנס בעת שאין הזמן להיכנס לבריכה. דבר זה מומלץ בעיקר ישנם ילדים בבית וכדי למנוע מהם להגיע אל הבריכה צריך להקיף אותה בגדר שלא ניתן יהיה לעבור אותה אלא בליווי אדם מבוגר בלבד. את כל הדברים האלה צריך לתכנן מראש ולדעת בדיוק מה עושים, איך מקימים אותם, היכן רוכשים והיכן הם צריכים להיות ממוקמים. חשוב מאד גם ללמוד עזרה ראשונה ולשאול אודות נקיטת אמצעי זהירות נוספים סביב הבריכה.

בריכת שחיה בגינה – כיף גדול!

כאשר מקפידים על הוראות בטיחות וכמובן גם שומרים על ניקיון הבריכה אין ספק שאפשר יהיה ליהנות מהבריכה באופן מלא ומושלם. ניתן לעשות שימוש בבריכה במשך תקופה ארוכה של הקיץ והאביב ואפשר לשחות בה לצורך כושר גופני או רק לשם ההנאה של טבילת הגוף במים ביום חם.בריכת שחיה בגינה היא גם מקום מושלם לארח חברים, מכרים או מסיבות ומדובר באביזר שמעלה מאד את איכות החיים.

Selected Grid Layout is not found. Check the element settings.

מאמרים קשורים

הפילהרמונית של הטבע
בריכה נעלמת
תפריט