הפילהרמונית של הטבע

אדריכלות נוף, פושטת ועוטה אצטלה קיומית מראשית היווסדה, הזרמים השונים הביאו לעולם את המונחים השונים בסגנונות הנבדלים בתחומי אדריכלות הנוף, אלו מבקשים לבטא נקודת מפנה, בחשיבה, בראייה, בהבחנה, ובצרכים המשתנים ביחסים האורגניים שבין האדם לבין סביבתו.

בליבת היסוד, אדריכלות נוף מבקשת ליצור יחס קומפוזיציה ופרופורציה בין אלמנטים דוממים לצומחים, קרי, צירופים שלובים ומשתרגים בין אדריכלות בניין לאדריכלות הנוף, כאמור, עקרונות המסגרת בעידן המודרני, יוצקים תוכן חדשני בתפישת מילוי חללים במרחב הציבורי עירוני, ובתחומנו, יצירת תוכן ערכי ומהותי בתחומי תכנון נוף בגינה הפרטית.

ניתן לומר כי גינה מודרנית אינה נחלתו של הגנן בלבד, כאן אנו מוצאים צורך בבעלי מקצוע נוספים בתחומים נלווים ומשלימים בתחומים שונים, אתר גן גינון מממש את המתווה התכנוני עם כל בעלי המקצועות הנדרשים.

בעשורים האחרונים אנו עדים לתפישה הרווחת במעבר מן המודל הקלסי למודל המודרני, הגינה נתפסת כחלק אינטגרלי ומשתרג בין פנים וחוץ, בגן גינון מעצבים גינות מאוזנות בין השימוש הפרקטי להיבט הייצוגי, לצד חיסכון במים ותחזוקה בסיסית ללא משטר טיפולים תכוף הכרוך בזמן ובהוצאות נלוות.

עיצוב גינות / יצירה זורמת

כאשר רוצים לבצע תהליך של עיצוב גינה, מומלץ לקחת חברה הנמצאת בזירה הגננית כבר שנים רבות, ומייצגת בעשייה תכלית ומטרה במישור המבוסס על שירות פרטני המובחן ונבדל בין השירות המסחרי, יש לשים לב שהתכנון של אותו חברה אינו עוסק רק בהדמיה ממוחשבת וביצירת סקיצות, אלא, במימוש היצירה תוך כדי תנועה עם שמירה מוקפדת על דפוסי התשתית הרעיונית הנשקפת מחזונם האישי של הלקוחות.

אנו מציעים לקחת חברה המציעה שירות מקיף הכולל: תכנון גינות עיצוב גינות הקמה ובניית גינות בבתי קרקע, על גג הבית, גינות בפטיו ובמרפסת, לרבות שדרוג חידוש ושיקום כללי לגינה הקיימת.

מעוניינים לשדרג את מראה הגינה?

גם אם אתם מעצבים גינה מאפס או במידה ויש לכם כבר גינה מעוצבת ואתם רוצים לשדרג את המראה שלה, ניתן להקצות חלק מהגינה להוסיף בריכת שחייה, זאת כמובן בהתחשב בגודל הגינה שלכם. על מנת לעשות זאת, יש כמובן גם להיעזר באנשי המקצוע המתאימים.

תפריט